Bloczki reklamowe — praktyczne i estetyczne gadżety dla Twoich klientów

Szukasz gadżetu reklamowego, na którym w estetyczny sposób przemycisz logo swojej firmy? Chcesz podsunąć Klientom informacje o swojej marce w łatwo akceptowalny sposób? Bloczek kartek, na których można spisać najważniejsze notatki, to jedno z najbardziej lubianych i dobrze postrzeganych narzędzi reklamowych. Jest ładny, ma prosty przekaz, a przy tym pełni praktyczne funkcje. O ile limit smyczy i breloczków do kluczy łatwo przekroczyć, tak notatników nigdy nie jest za wiele. Zanim zapoznasz się z naszą ofertą (https://wawaprint.pl/produkt/bloczki-klejone/), przeczytaj, dlaczego warto zainwestować w bloczki firmowe i jak je skutecznie wykorzystać w promocji.

Bloczek tylko do pisania?

Rozpoznawalność marki to zagadnienie, które spędza sen z powiek osobom odpowiedzialnym za strategię marketingową w przedsiębiorstwie. Dotyczy nie tylko firm rozpoczynających swoją przygodę na rynku, ale też tych, które istnieją od lat i chciałyby poszerzyć grono swoich odbiorców. Przewija się także podczas rebrandingu, gdy nowa identyfikacja wizualna marki musi zostać przedstawiona obecnym i potencjalnym Klientom w przystępny i łatwo zrozumiały sposób.

Skąd tak poważny, marketingowy temat w artykule na temat prostych bloczków reklamowych? Nie każdy właściciel firmy jest od razu specem od PR-u i wie, jak istotną funkcję pełni obecność marki w przestrzeni między jego przedsiębiorstwem a Klientem. Gadżety z logo stanowią pomost łączący oba te światy — i to taki, który nie tak łatwo zerwać. Mogą być jednym z przemyślanych punktów styku z brandem.

Bloczki reklamowe z nadrukiem — zakorzeniają Twój brand w umysłach potencjalnych Klientów

Na pewno sam masz kilka takich notatników, które otrzymałeś na różnych spotkaniach. Chętnie notujesz na nich codzienne sprawy do załatwienia czy wykorzystujesz je do spisywania szczegółów swoich pomysłów. Robienie zapisków poprawia zapamiętywanie. Czasem nie musisz sięgać po listę zakupów — wystarczy, że ją sporządziłeś.

Pisanie odbywa się w stanie, gdy umysł jest skoncentrowany. Jeśli obok notatek cały czas widoczne jest logo firmy, Twój mózg siłą rzeczy uczy się go, a następnie dobrze radzi sobie z rozpoznawaniem w przestrzeni publicznej. Ten sam efekt może dotyczyć Twoich klientów, których zaopatrzysz w swoje bloczki firmowe! Z czasem będą oni coraz lepiej identyfikować markę i podświadomie kojarzyć ją jako znajomą. Podczas dokonywania wyboru między Twoimi usługami a konkurencyjnymi to może być dodatkowy punkt na korzyść firmy, którą prowadzisz.

Bloczki firmowe — kiedy je wręczać Klientom?

Codzienna działalność stwarza wiele okazji do wręczenia Klientowi gadżetów reklamowych. Możesz robić to zarówno w sytuacjach, kiedy dana osoba zna już Twoją firmę, np. w formie podziękowania, jak i na początku Waszej znajomości. Warto zaplanować takie momenty, by bloczek reklamowy trafiał na podatny grunt, a jego potencjał marketingowy mógł być wykorzystany w 100%. Kiedy najlepiej obdarować Klienta materiałami reklamowymi?

w ramach podziękowania za udaną transakcję — po podpisaniu umowy wręcz ją w firmowej teczce z logo, do środka wkładając bloczek kartek,

w formie pakietu promocyjnego na konferencji — zapytaj organizatorów spotkania, czy możesz dołożyć swoje artykuły do gadżetów sponsorskich. Notatnik w takiej sytuacji to bardzo pożądany produkt. Pomyśl, że kilkaset osób może notować w towarzystwie Twojej marki w czasie jednej imprezy,

jako element promocji na targach — Twoje stoisko musi być wyposażone nie tylko w kompetentnych pracowników, ale też odpowiednie artykuły reklamowe. Zdobywaj potencjalnych Klientów i daj się zapamiętać!

Podsumowanie

Czy bloczki reklamowe z nadrukiem przydadzą Ci się poza bezpośrednim kontaktem z ludźmi? Oczywiście! Ze względu na wygodny format możesz wysyłać je pocztą, za pomocą tradycyjnego listu, jako wsparcie oferty. Obecnie konsumenci doceniają firmy, które dają od siebie coś więcej. Nie lubią natomiast nachalnego zarzucania ich ulotkami. Po zapoznaniu się z ich treścią często wyrzucają je do kosza. Możesz mieć pewność, że bloczka firmowego nie czeka ten los. Notatnik reklamowy zostanie z Klientem na dłużej, tworząc pozytywne skojarzenia z marką bez Twojego wysiłku!




mazowieckie centrum poligrafii wojciech hunkiewicz 

ul. ciurlioniusa 4, 05-270 marki 
woj. mazowieckie, polska  

nip 919-133-47-38
regon 140979700

Zapraszamy pon-pt 9.00-17.00

tel. +48 22 487 80 80 
fax +48 22 487 80 80

Powered by MasterApps